Wysłany: 12-08-2005, 15:59 czy składac BMW M3 GTR??
witam wszystkich jako ze jestem jeszcze zielony w sprawach modeli RC chciałem zasięgnąc opinii na temat oferowanego teraz w magazynie radio control modelu BMW M3 GTR moge tylko dodac ze bedzie miał silnik PRO 12 BZX o pojemnosci 2,11 cm3 sprzęgło odsrodkowe dwa biegi i rozruch mechaniczny zastanawiam sie czy bedzie on porównywalny z modelami oferowanym przez carsona i tamiya pozdro
Dukat []
Wysłany: 13-08-2005, 11:24
Jeśli chcesz znać moje zdanie to odradzm kupno tego zestawu. Zapłacisz dużo drożej, niż za zestaw w sklepach modelarskich, a na dodatek będziesz musiał czekać na kolejne części. Kolega kupuje co tydzień kolejny numer z Subaru WRC i teraz do tego wszystkiego musi jeszcze dorzucić 80 zł na akumulator i ładowarkę. W sumie całe subaru będzie go kosztować jkieś 1500 zł. Za taką cenę dostaniesz dużo lepszy model w sklepie modelarskim, albo kupisz go przez neta.
capel []
Wysłany: 13-08-2005, 16:06 nie kupujcie tego !!!
kupiłem pierwszy numer gdy przeglądałem go zauważyłem ilość ukazujących sie numerów jest ich 65 co wychodzi razem 649.35 zł i dodatkowo czeba sobie kupic serv odbiornik i radi za kture trzeba zapłacić 239 zł dodajcie sobie te ceny za tą sumę można by kupić bardzo dobre autko
Olo []
Wysłany: 14-08-2005, 04:01
Dokładnie, i nie wiadomo co to za firma i jakość???
A jak przegapisz jeden numer nie kupisz to autko nie jeździ
speed_pn []
Wysłany: 14-08-2005, 16:00
Witam, co do tego BMW moim zdaniem jesli ktos nie ma kasy a lubi sie pobawic w cos tego typu to osobiscie polecalbym mu skladanie tego auta. Wiadomo ze przeplaci i to nie malo ale fakt jest faktem i nikt tego mi nie powie ze lepiej jest wydac mala kase co jakis czas niz odrazu calosc :/ Ja moglbym sobie pozwolic na zakup modelu w calosci ale chce miec jakas satysfakcje i postanowilem ze bede go skladal od zera no to chyba tyle na ten temacik.. acha czy ktos mi powie jaka jest stronka tej gazetki? czy wogole jest juz? Pozdrawiam wszystkich!