djpiatek
Wysłany: 08-04-2008, 22:39 Budowa Modelu krok po kroku
Witam wszystkich Nazywam sie Rafał i zaczynam przygodę z modelarstwem spalinowym, zawsze kochałem te hobby i zaczynam je realizować, czyli wniosek z tego, że jestem początkującym a żeby mieć jeszcze większa frajdę z tego hobby postanowiłem złożyć swój model. Wiem że jest wielu ludzi co radzili by mi kupić model w częściach i go złożyć ale ja chcę mieć tą frajdę i już. Kupiłem sobie na allegro podwozie (nizej fotki) i nie wiem co dalej na allegro jest silnik z szarpanką 2,5 ccm myślicie ze będzie dobry? chciał bym aby mój model był BARDZZOO SZYBBKII co mam jeszcze do niego kupić (oczywiście serwo i odbiornik to wiem)??
Nie wiem czy szybka spalina to dobry pomysł na pierwsze auto ale dobra. Napewno musisz dokupić nadajnik, koła, karoserie, silnik z tłumikiem, żarnik i butelkę na paliwo. Więcej nie powiem bo nie znam się na spalinach.
_________________ TKM McRae Rally Team
Ford Focus RS WRC '01 Tamiya TB-01
Subaru Impreza STI WRC '00 Team Arai
djpiatek
Wysłany: 08-04-2008, 23:25
tylko teraz jaki silnik dobry i aby nie był drogi i jakie koła do mojej wycigóweczki:)
Pomógł: 2 razy Dołączył: 25 Sie 2006 Posty: 149 Skąd: Chrzanów
Wysłany: 16-04-2008, 21:46
Jako pierwszy model to nie przesadzaj z szybkością a spaliny i tak są dość szybkie w porównaniu z elektrykami (nielicząc bez szczotek) a z tego co widziałem na zdjęciach to jest tuba model off road a nie on road przynajmniej zawieszenie takie sprawia wrażenie (dosc długie amortyzatory. musisz dokupić 2 serwa (skręu i przepistnicy) apke pakiet koła karoserie paliwo silnik (nie wiem czy do tego modelu podejdzie skrzynia dwu biegowa)
wygląda na podwozie od bagusa więc silnik nie większy niż 3,5cm3 powinien się mieścić ale nie jestem pewien jakie mocowanie masz tam, skrzynia 2 biegowa do bagusa nie jest zalecana bo wtedy to traci sens buggy zupełnie inaczej jeździ z środkowym dyferencjałem a skrzynią