Modelarstwo - tamiya.pl Strona Główna Modelarstwo - tamiya.pl
modele rc, modele do sklejania
•   Tamiya Carson - sklep  •   Portal  •  
  •  FAQ  •   Szukaj  •   Użytkownicy  •   Grupy  •  Rejestracja  •   Zaloguj  •   Album  • 
   •   Informacje o zawodach  •  

Ogłoszenie 

Poprzedni temat :: Następny temat
Budowa Modelu krok po kroku
Autor Wiadomość
djpiatek

Wysłany: 08-04-2008, 22:39   Budowa Modelu krok po kroku

Witam wszystkich ;) Nazywam sie Rafał i zaczynam przygodę z modelarstwem spalinowym, zawsze kochałem te hobby i zaczynam je realizować, czyli wniosek z tego, że jestem początkującym a żeby mieć jeszcze większa frajdę z tego hobby postanowiłem złożyć swój model. Wiem że jest wielu ludzi co radzili by mi kupić model w częściach i go złożyć ale ja chcę mieć tą frajdę i już. Kupiłem sobie na allegro podwozie (nizej fotki) i nie wiem co dalej na allegro jest silnik z szarpanką 2,5 ccm myślicie ze będzie dobry? chciał bym aby mój model był BARDZZOO SZYBBKII :D co mam jeszcze do niego kupić (oczywiście serwo i odbiornik to wiem)??

podwozie.jpg
Plik ściągnięto 2625 raz(y) 11,45 KB

podwozie1.jpg
Plik ściągnięto 2625 raz(y) 8,79 KB

stig333 

Wysłany: 08-04-2008, 23:11   

Nie wiem czy szybka spalina to dobry pomysł na pierwsze auto ale dobra. Napewno musisz dokupić nadajnik, koła, karoserie, silnik z tłumikiem, żarnik i butelkę na paliwo. Więcej nie powiem bo nie znam się na spalinach.

djpiatek

Wysłany: 08-04-2008, 23:25   

tylko teraz jaki silnik dobry i aby nie był drogi i jakie koła do mojej wycigóweczki:)

Wojtek Bartula 

Wysłany: 16-04-2008, 21:46