Pomógł: 2 razy Dołączył: 21 Gru 2006 Posty: 69 Skąd: Warszawa
Wysłany: 09-09-2007, 15:16 Nakładki z PCV do Driftu??
Witam wszystkich.
Zastanawiałem się nad tymi nakładkami.
Ktoś kiedyś pisał, że fajnie się driftuje. Z czego je zrobić?
Pewnie najlepiej z rurki PCV tylko, że ona ma średnicę 50 mm a felga 52 mm.
Po założeniu takiej nakładki koło wygląda jak wybrzuszone po bokach.
Może macie jakieś doświadczenie.
Pozdrawiam.
_________________ DT-02 SUPER FIGHTER G
TT-01 FERRARI FXX
TL-01B TWIN DETONATOR
Pomógł: 2 razy Dołączył: 25 Sie 2006 Posty: 149 Skąd: Chrzanów
Wysłany: 09-09-2007, 18:20
aj z pcv tez nie mam doświadczenia ale polecam taśme izolacyjną tylko koniecznie obklej 4 koła ma z obklejonymi 2 (mam namysli tył) to model sie kreci w kółko i nieda sie jeździc
Pomógł: 2 razy Dołączył: 21 Gru 2006 Posty: 69 Skąd: Warszawa
Wysłany: 09-09-2007, 20:10
Mam kpl. kół oklejonych taśmą malarską (gdzieś wyczytałem, żę papierowa jest lepsza, choć wątpię ze względu na wytrzymałość). Jeszcze tych kół nie testowałem. Wydaje mi się, że na asfalcie długo na nich nie pojeżdzę a w domu to i na zwykłych ładnie się ślizga na parkiecie.
_________________ DT-02 SUPER FIGHTER G
TT-01 FERRARI FXX
TL-01B TWIN DETONATOR
Jakub Kowalczyk
Wysłany: 09-09-2007, 20:33
poszukaj z ABSu nakładek maja średnice wewn. 52mm lub nakłądek z pcv w serwisie aukcyjnym
najlepiej sie driftuje na tasmie izolacyjnej (elektryczna) lub pakowej. musi być wytrzymała na przegrzanie. ale nie polecam nie da sie później oczyścić opon z resztek taśmy i taśma podczas jeżdżenia nierówno sie zużywa co powoduje nie najlepsze prowadzenie modelu.
lepiej zrobić nakładki na opony samemu (średnica rury jest niestety 0 2mm za mała jak felgi i albo ucinasz felgi albo rozciągasz rurę na gorąco.
możesz kupić gotowe wkładki lub kompletne koła i to rozwiązanie polecam. niestety cena troszkę zniechęca
_________________ wszystkie wypowiedzi i rady sa moimi osobistymi i stosujesz je NA WŁASNE RYZYKO!!