Radosz
Wysłany: 21-03-2008, 21:09 POMOCY! Zmoczyłem Model i nie chodzi do tyłu
Witam kupiłem sobie pierwszy model Ferrari Enzo dokładnie taki fota1 i pokusiło mnie żeby pojezdzic po deszczu, wpadłem w kałuze i przestał chodzić, po wysuszeniu chodzi do przodu, skręca ale nie chodzi do tyłu. Jak daje do przodu i póżniej do tyłu to hamuje ale to wszystko
Co mogło się popsuć ?
Co do wymiany?
Jakie koszta?
Cały model ze wszystkim kosztuje w sklepie ok 450 zł to chyba nie bęzdzie drogie
Jestem zielony w tym temacie i potrzebuje pomocy
Najprawdopodobniej uszkodziłeś regulator napięcia. ( to małe pudełko miedzy serwem a silnikiem)
możesz go rozebrać wypłukać w specjalnym płynie do czyszczenia i konserwacji elektroniki potem dokładnie wysuszyć najlepiej przedmuchując sprężonym powietrzem. ( ja jeszcze dla pewności traktuje w takich sytuacjach elektronikę suszarką by na pewno pozbyć sie wszelkiej wilgoci czekam aż wystygnie ) i może zadziała.
jak nie to miernik w łapki i patrzymy co sie wysypało. mofety, czy ścieżka, czy inny układ elekt. szukamy na giełdzie i wymieniamy przez lutowanie.
lub zaopatrujemy sie w nowy regiel
http://www.zabawki-modele...3b3ad606539c7e7
najtańszy w ATA regulator elektroniczny to 101bk ale jak będziesz szalał po kałużach to raczej któryś carson np ten nr. kat. 600004 na początek do watersplash wystarczy
_________________ wszystkie wypowiedzi i rady sa moimi osobistymi i stosujesz je NA WŁASNE RYZYKO!!
A ja mysle, ze to nie jest regulator. Modelu niestety nie znam, ale jestem elektronikiem Tu dziala prawo Murphy'ego - rownie dobrze mogl pasc nadajnik.
Zacznij od sprawdzenia co - elektronicznego/elektrycznego zamoklo, pozniej (jak wspomnial poprzednik) parsknij w toto sprezonym powietrzem, ale wczesniej sprawdz, czy nie widac na sciezkach plytki drukowanej jakiegokolwiek nalotu (najczesciej bialy lub szarawy).
Po pierwsze, primo ultimo: Zacznij od wysuszenia. Chocby tydzien model mial lezec na kaloryferze.