FunCar
Wysłany: 01-06-2009, 19:43 co o tym myślicie?
Witam!
Na początku powiem że jestem dość młodym modelarzem ale zakochanym w RC do szaleństwa.
Po obejrzeniu i przemyśleniu wszystkich za i przeciw postanowiłem się przerzucić na jakieś lepsze autko niż SUBARU IMPREZA WRC firmy BYCMO z serii DE'AGOSTINI
myślałem o czymś takim ***
po prostu chcę kupić nowe podwozie, żeby miało dużą ofertę rozszerzeń(tuning, karoserie etc.) i nadawało się do jazdy normalnej po asfalcie i do driftu
może macie jakieś propozycje(mogę jeżeli ktoś ma na sprzedaż odkupić od niego używane podwozie)
[ Dodano: 01-06-2009, 19:43 ]
jak jakieś oferty to pisać na PRV
==========
link usunięto - pkt 8 Zasad
adm
==========
TA-04 jest bardziej profesjonalnym podwoziem. Przede wszystkim: chcesz startować w zawodach, czy to będzie model do zabawy?
Jeżeli na zawody to... no, nie mam dużego doświadczenia.
Jeżeli do zabawy, to większość poleca TT-01. Tutaj wystarczą oponki do driftu, ewentualnie mocniejszy silnik albo łożyska, i będzie fajnie. Jeżeli nie zamierzasz podwyższać zawieszenia, to można polecić TT-01D. Ma dużo części, że tak się wyrażę, "tuningowych", m.in. mocniejszy silnik i lepsze zawieszenie, którego niestety nie można podwyższyć.
Teoretycznie powinieneś też rozejrzeć się za Tl-01 albo jakimś TB-XX, ale najwięcej wiem o TT-tce bo chciałem ją sobie kupić, ale to i tak nieduża wiedza. Więc, nie obraź się, ale nic więcej nie mogę doradzić.
_________________ Nie ma to jak porządny podpis.
Dawid W Pomógł: 1 raz Dołączył: 01 Cze 2008 Posty: 31 Skąd: Poznań
Wysłany: 01-06-2009, 21:32
Kup TA-04, bardziej się opłaca niż TT-01 czy TL-01. Stracisz kase kupując TT czy TL
O drifcie zapytaj na forum pdmrc.pl
_________________ HPI Wheel King 4X4 był
Traxxas Rustler 2WD
TA-04
Sanwa MX 3
FunCar
Wysłany: 02-06-2009, 10:58
a co myślicie o TB-01?
na allegro jest na licytacji od 150zł
ile ona jest warta nowa i ile mogę dać za używkę?