Modelarstwo - tamiya.pl Strona Główna Modelarstwo - tamiya.pl
modele rc, modele do sklejania
•   Tamiya Carson - sklep  •   Portal  •  
  •  FAQ  •   Szukaj  •   Użytkownicy  •   Grupy  •  Rejestracja  •   Zaloguj  •   Album  • 
   •   Informacje o zawodach  •  

Ogłoszenie 

Poprzedni temat :: Następny temat
Początkujący! proszę o rady !! chciał spalinowe auto na ster
Autor Wiadomość
plastik133 

Wysłany: 01-12-2010, 11:15   Początkujący! proszę o rady !! chciał spalinowe auto na ster

Witam, chciałem zapytać ludzi, którzy się tym zajmują a tutaj jest ich sporo (aktywnych),
więc Chodzi mi o złożenie jakiegoś modelu auta spalinowego zdalnie sterowanego.
Jestem początkującym(wiadomo :P ), ale chciał był złożyć auto sam, żeby mieć później satysfakcje z tego, że samochód jeździ i sam go złożyłem.
Jakich części bym potrzebował? Czy kupić cały komplet do złożenia?
Autko chciałbym bardziej terenowe, i żeby się za szybko nie rozpadło , ogólnie prosiłbym o jakiś kosztorys, i zarys, które autka są z wyższej półki i tej średniej, ale i takie, które nadają się do złożenia przeze mnie, i gdzie je dostać.
z tego, co się rozglądałem to podoba mi się „VRX 2” czy „HPI Trophy Truggy 4.6” Albo trochę mniej terenowy „Kyosho Landmax 2 Subaru WRC”(ten chyba nie jest spalinowy) z tym, że ten drugi dostępny jest już złożony.
Jeżeli napisałem coś głupiego dla modelarza/znawcy tematu, albo są jakieś nieścisłości to przepraszam :P ale nie znam jeszcze określeń używanych przez modelarzy . Bardzo chciałbym się tym zajmować, jest bardzo interesujące

motyl

Wysłany: 01-12-2010, 20:46   

Jeżeli chciałbyś sam złożyć z różnych części jeden model i do tego żeby wszystko ze sobą pracowało jak w zegarku to odradzam, do tego trzeba mieć dużo wiedzy, dużo niezbędnych narzędzi żeby samemu jakieś elementy przerobić itd.
Jest kilka modeli samochodów spalinowych do samodzielnego złożenia np. 1 2 3 4
1, 2, 3 to modele ze średniej półki 4 to już model zawodniczy, zaawansowany.