Ej Nizmen a może masz ten regiel oryginalny. Aha no i powiecie mi jakie jest prawdopodobieństwo uszkodzenia odbiornika. I czy rozbebeszając ten regiel (2 w 1) mogę jakoś wymienić odbiornik.
P.S
A co do wymiany odbiornika jakie parametry musi spełniać względem apki.
Z pytani wnioskuje ze o elektronice wiesz co najmniej mało.
wiec na naprawa przez ciebie tego odbiornika/regla daje szanse mniej więcej 0,001%.
proponuje najpierw poczytać o :
odbiornik
nadajnik
kwarce
lektura powinna dać ci pogląd jak to działa i dlaczego odbiornik musi być kompatybilny z aparaturą i co to znaczy.
potem proponuje zakupić nawet najprostszy miernik uniwersalny i oswoić się z jego użyciem.
sprawdzić jaki sygnał wysyła prawidłowo pracujący odbiornik a jaki twój. Potem znaleźć dany element który jest wadliwy ( czyli ten który wysyła zmieniony sygnał) i go naprawić/wymienić.
_________________ wszystkie wypowiedzi i rady sa moimi osobistymi i stosujesz je NA WŁASNE RYZYKO!!
Zgadza się, w temacie rc jestem zielony ponieważ jestem początkujący. Ale aż tak źle nie jest. Po prostu myślałem że wystarczy dać odpowiednie kawarce.
Dzięki za rady napewno skorzystam. Wszyskie porady co do naprawy przetestuję w weekend i napisze jakie są efekty.
Nizmen
Wysłany: 24-02-2010, 19:41
albert123456 napisał/a:
Ej Nizmen a może masz ten regiel oryginalny. Aha no i powiecie mi jakie jest prawdopodobieństwo uszkodzenia odbiornika. I czy rozbebeszając ten regiel (2 w 1) mogę jakoś wymienić odbiornik.
P.S
A co do wymiany odbiornika jakie parametry musi spełniać względem apki.
Niestety już go dawno sprzedałem